Kalajs a la Ronja!

Hela huset på Arendal fylldes med både stora och små när Ronja hade Pyjamaspartydisco idag. Ett kalas fyllt med fikande, sjungande, lekande, och dansande barn.
Cornelia var lite blyg då hon bara träffat Ronja och ingen av de andra tidigare. Men mot slutet så var det full rulle och efter att alla åkt så stannade vi lite längre så tjejerna fick leka själva och jag fick småprata lite med Helena.


Cornelia har valt kort och skrivit själv. Även en fin RonjaPrinsessa fick plats


Födelsedagsbarnet och lillasyster


Fikastund


Discotime



Jag och Cornelia leker med kameran



Hihihi, man kan nästan tro att Helena gått och smådruckit under dagen när man ser detta kortet. Så jäkla skön bild. Och ja Håkan, nu hamnade du på min blogg igen ;)



Jag och Cornelia tackar för ett toppenkalas.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Jag var så uppfylld av roligheter så jag kände väl nån slags berusning! Och Håkan står återigen med öppen mun;)

Tack så himla mycket för igår och vad glad jag blev över att du stannade lite med mig! Puss!

2011-01-16 | 09:10:29
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!