Personliga frågor

Vad heter du?
Kristina, Clary, Margaretha, Tonskog

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
6 st

Vilken svordom använder du mest?
Fan

Äger du en Ipod?
Nej, jag har en HTC Wildfire

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.30 mån-tor

Hur många resväskor äger du?
Inga

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nepp

Var köper du dina matvaror ifrån?
Mest ICA

Vilken var den senaste filmen du såg?
I himlen finns inga känslor

Om du vann en miljon på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Material till att bygga ut huset

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja och det är jag också till viss del. Men när jag kommer igång då jäklar :)

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen, använder mig av spotify

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Oboy är det godaste som finns!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej

När var senast någon stötte på dig?
Här är det bara gubben som stöter på mig och han vet ju att jag redan är hans :)

Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag än. Men idag blir det falukorv... för jag är lat, hahaha

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej

Vem var den senaste som ringde dig?
Svärmor

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen

Äger du några band-t-shirts?

Nej

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Psykologi

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? 
Ärlighet
 
Vad brukar du använda på läpparn?
Läppglans

Hur många kuddar sover du med?
Börjar med två men så fort Kent somnat så brukar ja sno till mig en av hans. Så svaret blir väll 3 då :)

Är du utseendefixerad?
Jag gillar att se bra ut men jag brukar allt visa mig utan smink också

Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
Inte för tränad (då får man bara ångest och de brukar vara så självupptagna) men gärna muskliga armar, grrr

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Jag har haft en piercing som jag var tvungen att ta ut när jag praktiserade på Lindex. Ja tatueringar har jag ju redan och jag är inte färdig än

Hur mycket känslor ska en kille visa?
Jag säger som svensken, lagom

Tror du på den stora kärleken?
Helt klart!

Vilken är din favoritmånad?
Juni

Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;”Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp”?
Jag sjunker genom jorden

Vad föredrar du, nattklubb eller bar?
Nattklubb

Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?
Håller i den hela tiden, eller lämnar den hemma.

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Vet inte, men ett kort namn skulle det vara

Har du någon gång bott utomlands? Isåf vilket land?
Nej

Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Nej jag färgar håret
Frisyr??? Har väll ingen direkt frisyr just nu....

Vilken är din favoritmöbel?
Mitt underbara hörnskåp <3

Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Hönor

Vad föredrar du, knappar eller rosetter?
Det beror ju på var.... Men just nu gillar jag nog mest rosetter

Har du några smycken som kostat över 1000:-?
Yes, min ring

Vilken bil skulle du vilja ha?
En stor, billig, snygg och som inte inte dricker en massa.... = finns inte 

Vad använder du för shampoo?

Dove

Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
Backstreet Boys

Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Partykväll hemma :)

Klipper du håret regelbundet?
Nej

Blyg eller framåt?
En blandning





Det är bara att kopiera om ni själva vill svara på frågorna.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!