Min långhelg

Hej hopp världen

Nu har det varit långhelg. Vi har: lånat traktor och fått skottat bort snön från gårdsplanen (som nu har blivit en fin hockeyrink, gillas inte), omorganiserat i skrubben, tagit ner alla julgardiner, omorganiserat på toaletten, möblerat om (inget större), umgåtts med vänner, kört in ved och pysslat om en magsjuk 2 åring (ja snart 3 åring).

Så kan man kortfatta helgen. Full rulle med andra ord.

Det värsta med att man håller på att rensa och organisera är att det kommer fram en massa annan skit som inte var där innan.
Var hos Carro och Bubba igår, de har en TVÄTTSTUGA, sjuuuukt avis!! Vår toalett fungerar som kiss&bajscentral, dusch, tvättstuga, städskrubb och återvinningscentral. Gaaahhhh, jag blir galen! Och alltid har det slutat med att jag har gett upp och låter det vara i kaos. Men nu har jag gjort om lite och hoppas att det ska fungera bättre.

Någon som har testat att måla om på en toalett som har plasttapeter/plastmatta???? Är det svårt? Blir det bra?


Bara en som har magsjuka just nu. Hoppas verkligen att det förblir så. Hon har inte spytt sen i morse.
Tänkte skicka iväg de stora till skolan i morgon om de håller sig friska. De säger ju att man inte ska behöva ha alla barnen hemma för att en är magsjuk och alla andra verkar ju göra så, så varför inte jag också.
Vad tycker ni??
Jag har alltid annars haft hela gänget hemma.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ebba's mamma (Angelica)

Det ska finnas en speciell färg som man kan måla på våtrums matta/tapet! :) Kram

2011-01-11 | 10:07:29
http://mideco.blogg.se/
Ramona

Jag har målat om våran lilla toalett, den hade en ful våtrumstapet. Det gick jättebra. Kan fortfarande kännas klibbig med absolut inget störande och det blev för ögat MYCKET bättre :)

2011-01-11 | 11:09:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!