What to do

Ja nu var det fredag igen, gött. Jag och Kent sitter nu och myser i varsin soffa och slåss om datorn. Nepp ingen romantik här inte. Inte blir man direkt sugen när han ligger utsluffsad i strumpor, pösiga (välanvända) kallingar och tröjan uppdragen över naveln, hahahahahaha. Å den är jag gift med!!! :)

I morgon blir det barnkalas för Cornelia och mammaträff för mig. Sen ska Jonathan och Cornelia sova över hos Carro och Bubba medans jag och Kent får lite egentid med sjuka Elsa. Idag har hon hostat och hostat så hon har spytt över hela köksgolvet. Ja alla känsliga läsare, jag glömde varna för äckligt inlägg, men så är min vardag just nu. Spyor och piss på golven.
Förhoppningsvis får vi börjat med hallen också, det ska sättas upp väv och målas. Inget större eftersom det så småningom ska rivas.

Söndag blir troligtvis en hemmadag för mig och barnen, Kent ska ut i skogen och fälla träd som ska värma oss nästa vinter. Elsa är väll fortfarande dålig och då är det inte många som vill träffa oss.


Jaha vad ska man nu sysselsätta sig med, Kent tittar på krigsfilm och det hör inte till mina favoritgenrer bland filmer. Det får helt enkelt bli en runda bland alla underbara bloggare.

Tack och Hej
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!