En natt från helvetet

Ja datorn är tillbaka men den vill inte ta emot bilder från min kamera, grrrr. Hoppas att min käre svåger kan förstå varför.

Jag har jobbat inatt. Ingen planerad natt utan kl 21 ringde de och sa att jag måste jobba för den som skulle jobbat var sjuk. Egojag tyckte så synd om mig själv att jag nästan började grina när jag gjorde iordning mig. Jag skulle ju ha mysfilmkväll med Kent och dagen efter (idag) skulle jag ju äntligen få träffa en fin vän. Allt förstört! Hade varit vaken hela dagen och var hopplöst trött. När klockan gick över 3 inatt så av jag nästan upp, det var helt klart den värsta natten.
För att hålla mig vaken på hemresan (som tar 25-30min) så lät jag bli att kissa innan så att jag satt jättekissenödig. Jag satte på det kallaste på ac:n så att jag frös och så hade jag på högsta volymen på radion. Det funkade!

Idag har jag sovit fram till kl 17!!! Och då vaknade jag tack vare att jag ställt klockan, annars hade jag nog sovit fram tills i morgon.
Nu väntar två nätter till (dessa var schemalagda) och min kropp undrar hur det ska gå. Allt blev helt fel pga av extranatten. 
Men inatt ska jag bli bjuden på räkor!! Snäll kollega som sa att hon skulle bjuda på det idag, mums :) .
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!