Känna med musiken

Körde till Tanum förut bara för att köpa götta till filmen vi skulle mysa ner oss i soffan och se. Till och från Tanum lyssnade jag på p4 norge. Där kunde man sms:a in och lätta sitt hjärta (ang allt som hänt i Norge). Man fick också önska en låt. Så fort någon låt började så satte tårarna igång och rinna. Allt är så jävla hemskt!!! Tänker så på hur rädda barnen och ungdomarna måste ha varit, hur förstörda de som överlevde alltid kommer vara, hur hemskt och obegripligt det är för föräldrarna att ta emot dödsbeskeden........

Det här med musik, visst är det underligt. Men det är något med musiken som får mig att känna. Vet inte om ni förstår. Men tex när jag var dålig i höstast så kunde jag inte sjunga. Så fort jag sjöng så började jag gråta. Så mycket känslor kommer fram som jag inte kan styra över. Musik är därför något av det viktigate för mig. I musiken kan jag känna och uttrycka mig.

Så jag skruvade bara upp volymen i bilen och lät tårarna rinna.....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!