Shoppingtur till nya platser

Suget efter att spendera pengar flög över mig idag och jag frågade därför snällt Helena om vi inte skulle ta oss en sväng till Göksäter. Jag har aldrig varit där!!! Så sagt och gjort, Helena "offrade" sig och vi tog tjejerna med oss och for. Jag vet med all säkerhet i världen att hon INTE ångrade sig då vi stannade till på en loppis varpå Helena hittad sitt livs fynd. Tror nog aldrig jag har sett en så lycklig människa innan, hahahaha. Vi stannade också till i den där affären vid rondellen innan vi åkte vidare till Göksäter. Blev lite smått och gott på båsa ställena. På hemvägen stannade vi till på McDonald för att få i oss lite mat. Kunde då inte hålla oss helt borta från Kappahl som hade superrea på ett par koftor som vi båda nu är lyckliga ägare till. Eller vad sägs om 70:-/st istället för 270:-/st. Två fick komma med mig hem <3 .
Jag ska fota lite sen sen så ni får se :)

Puss och hej så länge!!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Ett sprallande glatt ben på det;) Blev verkligen så glad även om det inte var komplett mitt ponnypalats!:)

2011-07-25 | 22:46:48
http://arendalirl.blogg.se/
Kristina

Ja det förstår jag :)

2011-07-26 | 01:00:46
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!