1 år idag

Idag för ett år sedan och vid denna tiden stog vi i kyrkan och skulle snart säga ja till varandra. Det pirrar i magen bara jag tänker på det. Jag tänker också på alla underbara människor som ställde upp och hjälpte till med allt. Utan dem hade det ju inte blivit så bra som det blev.





Och jag älskar honom lika mycket idag , om inte mer!



Fick present eller present och present, jag har allt skrapat ihop till det själv, pengar till en hotellnatt. På möhippan skrapade jag ihop hela 1500:- (Kent lyckades med ca 300, moahaha) och jag hade allt klarat att få ihop en slant till om det bara funnits mer att sälja, haha. Dessa pengar har tärnorna hållt i tills nu. Så nu har jag bokar två hotellnätter för mig och Kent i Örebro den 12-14 augusti. Jag ska på kickoff med house of lola då (bara ett par timmar) och tänkte varför inte stanna och se lite av Örebro när man ändå har tagit sig dit.

Detta hotellet blir det


Ska bli så mysigt!

Så tack igen mina tärnor :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Vad kul! Blir ju helt perfekt när du ändå är på kick offen!:)

2011-07-17 | 18:49:36
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!