27 juni

Vill ha tillbaka mina dator nu!!! Jag vill lägga in mina bilder ju :( .

Här händer inte mycket, typ INGET. Jag har försökt vila lite men det har inte gått då Elsa har börjar hosta och får sina hostattacker och jag börjar drömma om alla möjliga konstiga djur så fort jag sluter ögonen, hmmm
Sen är det ju telefonen som väcker mig när jag äntligen har slumrat till. Men jag får räkna med sånt idag. Därför har jag nu lagt ner det. Ja att försöka sova, inte att bli uppringd och grattad . För det är ju jättemysigt. Det är det roliga jag får ha idag för här regnar det, för mycket, så vi vet inte vad vi ska hitta på. Vet inte om Kent ska komma hem direkt efter jobbet eller om han skulle iväg på något... Ja och sen blir det tidig kväll för barnen som ska till fsk/fritids i morgon kl 6(!). Sen jobbet för mig och så var den födelsedagen förbi.


Så tack alla för era grattishälsningar idag, de har värmt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!