Loppis i och utanför kommunen

Jag och Elsa har varit iväg på loppisrunda idag. Först blev det Återbruket i Tanum sen Ordet (?) i Munkedal.



Slott till barnen
Lekmuggar 5st till barnen
Djup sommarskål till mig <3
Halsband till mig
böcker till barnen
Samlarpärm till Pokémonkort  till Jonathan (låg några Bratzkort i som Cornelia fick)
2 tröjor till Cornelia, en långärmad och en kortärmad
Strumpbyxor till Elsa

Sen kikade vi in på Mannes, jag blir helt salig när jag kommer till övervåningen. Lyktor och fina "romantiska" pryttlar överallt, vill ha vill ha vill ha!!
Har börjat tröttna på mitt hem och behövde förnya något. Så det fick bli nya gardiner och två brickor till köket. Hade jag bara fått mycket skattepengar tillbaka (som alla andra verkat få) så hade jag gått helt loss där uppe idag. Men slantarna finns inte i överflöd så det fick räcka för denna gången.



NU ska jag städa, för det blir då inga barn gjorda i ett så här skitet hem!!! Hahahaha
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Slottet hade jag köpt rakt av! Vad fick du ge för den?:)

2011-06-09 | 17:03:16
Helena

Oj, råkade posta innan jag var klar! Är verkligen fina saker uppe på Mannes! Kollade på en fågelbur där som jag skulle vilja ha i köket på micron, hade blivit fint! Och det heter Ordet, precis som du skrev. Kram!

2011-06-09 | 17:05:11
Petra

Väldigt fina saker från Mannes!!!

2011-06-10 | 09:32:01
http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Kristina

Helena & Petra: Ja Mannes har finfina grejer :)

2011-06-12 | 23:42:57
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!