Min dag!!

Idag blir man hela 27 år, förmodar att man är vuxen nu, haha

Jag ger mig själv en superlåt dagen till ära.





För er som undrar så är den bärbara datorn på lagning och därför bloggas det inte mycket. Den stationära datorn går inte att lägga in bilder på från kameran :( . Har därför tyckt att det varit tråkigt att blogga, men ska försöka se till att slänga in ett inlägg lite då och då i alla fall ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

Halo! Bebis gapade så jag glömde att jag skrev till dig på facebook...Hoppas att du haft en bra dag! Jag får väl bju dig på fika också, el så går vi på bio i höst! Hör av dig när du vill gå ut och gå. Massa kramar

2011-06-27 | 22:33:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!