Today

Jahopp. Nu blir det en tur till Grebbestad, Tanumstrand :) . Avslutning med styrelsen. Färdigsminkad och Lolaklänning på :) , toppen toppen!!

Idag har jag inte gjort mycket alls, inte på förmiddagen i alla fall. Efter att lämnat av barnen på skolan/fsk så gick jag och la mig. Drömde världens konstigaste dröm, jag var bästis med Katrin Zytomierska och vi var ute på tur och shoppade. Jag glömde var jag hade lämnat bilen (den lilla) och var jätteledsen för att jag inte hade något minne, hahahahaha.
Vaknade av att jag tänkte att jag kan inte sova och drömma vidare på denna konstiga dröm.
Kollade fb och fick se att Carro tagit sig till Westcoast under morgonen och genast kom ångesten att jag inte hade åkt och tränat direkt på morgonen i stället för att åka hem och sova. Det var ett par timmar kvar innan barnen skulle hämtas så jag tog mig i kragen och packade ner mig till Westcoast för ca 1h träning (helt ensam på hela bygget).
Efter det åkte jag upp för att sura på Carro som inte sagt att hon skulle träna, hahaha. Men det går ju inte att vara sur på henne :) .
Svettig och fluffsig åkte jag sedan in på Östad livs och köpte frukt ( man är så nyttig efter att man tränat.... om det bara kunde hålla i sig) Sen iväg till skolan för att hämta barnen. Där var jag bra sugen på att slå in rutan på en bil. En bilägare hade lämnat sin lilla hund i bilen utan att dra ner några rutor. Det hade gått ett tag och personalen på förskolan började bli orolig, ägaren kom ju aldrig tillbaka (säkert något utvecklingssamtal). Men de tog tag i rektorn som fick styra upp det hela. Annars hade jag då slått in rutan utan att blinka.
Hem och fixade rabarberpaj till Jonathan som väntat i 3 dagar nu, stackars liten ;) . Jag gjorde en sån där "fin" paj, ingen smulpaj. Mycket stolt över mitt verk, hahaha.
Men nu blir det grebbestad!!! Tjoho!!


Ja det blev en liten dagboksutklipp av dagens inlägg. Håll till godo.

Pöss!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!