Visst har ni väll undrat

Ja alla lyssnade vi väll en gång på Hanson, de gjorde i alla fall jag.

Såhär minns man dem


Den äldsta tyckte man var fulast och mellan helt klart snyggast och den lille var ju bara söt, hahahah

Idag ser de ut såhär


Den äldsta har helt klart snyggat till sig ;) , måste hänga på håret.
Så vad gör de nu förtiden?? Jo de håller fortfarande på med musiken och jag måste säga att jag blev glatt överraskad  :)

Eller vad tycker ni??


Den här blev man ju bara så glad av
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica

Jag älskade dem! ;)



De är även med i Katy Perrys nyaste video. Iaf den långa på 8 minuter.

Dock sjunger de inte tror jag, de bara spelar bandet på festen ;)

2011-06-14 | 20:29:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!