Be proud of who you are

Känner mig så lycklig idag. Vet inte varför, men jag förstår nu att jag är fin trots alla extrakilo. Ska dom försvinna så är det för att jag vill orka mer inte för att passa in i samhället för att de har bestämt att man ska se ut på ett visst sätt för att bli accepterad.

Be proud of who you are!!!



Sen är jag superglad för att jag vågade ta tag i saxen och hugga tag i luggen. Kanske ser jag rundare ut, men jag bryr mig inte, jag är snygg ;P !



Så många pössar på er alla snyggingar!! Var stolt för den du är och försök inte vara någon annan! Du är bäst <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro

Åååå du är så fin gumman jag vet hur det är att ha lite extra kilo men men man får vars glad att man är frisk iallafall pöss på dig underbara du!

2011-03-23 | 09:17:27
Elsa

Måste säga att du är jättesnygg! Du passar verkligen i lugg, och tröjan du har på bilden var superfin! Tjoho, positiva dagen idag, men så är det! :)

2011-03-23 | 09:55:25
nettan..

DU är snygg vare sig du har xtrakilon lr inte.

HUr snyggt är det att va size zero. nej du är du och snygg som tusan. det är insidan som räknas och du är fin på den med gumman.

du har ju allt som behövs för att må tppen en snäll man tre underbara barn ni e friska och krya, vad kan man mer behöva här i livet egentligen?

jag gillar dig som du är och tycker det är toppen att få älsa att du tycker detsamma om dig..

DU ÄR SUPER!!!!! FIN! maasa poetiva stykekramar om att detta posetiva ska fortsätta

2011-03-23 | 10:10:12
johanna

Fin blogg! Hoppas du haft en bra dag :)?

Besök gärna min blogg, http://johannamarina.blogg.se/

2011-03-23 | 10:25:24
http://johannamarina.blogg.se/
lovisa

snygg firsyr!

2011-03-23 | 10:33:02
http://lavitadilovisa.blogg.se/
Mikaela

Du passar ju jättebra i lugg:) kram

2011-03-23 | 13:24:19
Emma

Härligt med positivt tänkade :) Det smittar av sig!

2011-03-23 | 14:53:47
Reggie

Så ska det låta! =)

2011-03-23 | 19:27:02
Helena

Du är jättefin och det sa jag nog 10 ggr idag, du klädde verkligen i luggen och hela du strålade idag. Puss!

2011-03-23 | 23:39:49
Sofie

Åååh va härligt att du kan känna det vi andra tycker ;D Du ÄR superfin tjejen! Och passar så grymt bra i lugg. Härligt när man lyckats känna sån där lycka som bara kommer av ingenting :) Kram på dej!

Kusin Marika

Du är ju superfin! :) Luggen passar du kanoon i!

2011-03-25 | 16:19:47




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!