Början till vår

Våren närmar sig :), jag kan känna det (när jag tränger bort vetskapen om att det är stor risk för snö i morgon).
Tänkte ta en stund i sängen nu och vila mig och titta på några avsnitt av Solsidan. Idag är det bara jag och hundarna hemma och jag tänker ta vara på den tiden.
Jag har redan hunnit med en tvätt och en promenad. Alla säger ju att man blir piggare av att ta en promenad, men icke, hahahaha. Eller så är det så att jag innerst inne vet att detta är den enda dagen som jag har chansen att vila och ingen promenad i världen kan få mig att skippa den ;)





Nu hör man fåglarna som sjunger att våren snart är här





Men den fina dagen kommer självklart inte gå helt till spillo. Fönstret står öppet så jag här vinden vina, fåglarna sjunga och tuppen gala :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!