#%!!+@£"¤%

Grrrrrrrr vill säga måååånga fula ord just nu!! Kameran är paj!! *snyft*. Nu måste vi lämna in den.... Och hur mycket kommer inte det kosta då??? Och hur ska jag klara mig utan kamera så länge, för det lär ju dröja innan man får tillbaka den.....??!!

Nu önskar man ännu mer att man hade en mindre kamera också. Jag ska BARA önska mig en kamera när jag slår till och blir ett år äldre. Jag vill ha en kamera som man lätt kan ha med sig i väskan, men den ska ta hyfsade bilder också.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Men shit, det kommer bli svårt att vara utan kamera. Hade jag varit du så hade jag köpt mig den där enkla kameran så snart jag hade råd. Var ju i samma sits nyligen...

2011-03-05 | 08:29:23
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!