Frääädaaa!

Fy vissa månader är verkligen piss vad gäller ekonomin, blääääää för pengar. Men man får försöka lägga bort pengatankarna och fokusera på det som är roligt istället. Som att det kommer massor av fina tjejer hit på söndag :) . Därför måste det storstädas och bakas innan. Ser mer fram emot baket än städet kan jag ärligt erkänna ;) .
Just nu har Zlatan och Komandoran en kompis här och den elaka Husmor har tvingat ut dem, hehe. Tycker inte att det är synd om dem om de får vara ute 30min. När de är inne är det bara speltjat och nu orkade inte mitt huvud med det mer.
Efter kompisbesöket så ska det införskaffas bakgrejer, barnen ska göra rent för marsvinen så att de kan få sin veckopeng, eldas i pannan så Husbonden har varmvatten när han kommer hem (han ska iväg med grabbarna ikväll) och lagas matår.

Som ni då kanske förstår så är det bara me and the kids hemma ikväll, men jag är ju inte sysslolös direkt.
Ska gå här hemma och göra alla tråkiga sysslor med ett leende på läpparna. Ska tänka på morgondagen som kommer innehålla viktigt telefonsamtal, träff med god vän och pimpning :)...............
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Imorgon blir en trevlig dag!♥

2011-03-04 | 18:43:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!