Otålig

Ja jag kan inte vänta om jag har bestämt mig för något, särskillt inte när det gäller mitt hår. Nu har jag varit sugen på att göra lugg i 3 dagar och idag blev det gjort! Först färgning sen luggen av, allt gjort på egen hand.
Ska visa er, men man ser ju inte lika fin ut utan smink ( i alla fall inte jag) men det får ni ta. Kanske slänger in en finare bild i morgon :)




Ja där har ni mig :)
Kom inte och säg att jag inte kan bjuda på mig själv :P

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Fiiiinr!

2011-03-21 | 20:37:57
Hanna

Vad annorlunda du ser ut!! Men det är fint!

2011-03-21 | 21:50:02
nettan

du ÄR fin så som du är, med lr utan smink.. och skit snygg med lugg

2011-03-22 | 07:51:26
Fru Tonskog

Tack alla fina <3

2011-03-22 | 12:41:39
http://frutonskog.blogg.se/
Sofie

Du är sååååå fiiin! Med eller utan smink! Och galet snygg i lugg!

Anonym

Jätte fint :) <3



Och våglig vill jag säga! Inte som en annan fegis ;)

Det är nästan så jag ska ta och boka in dig för en hårkonsultation nästa gång jag får råd att använda mig av lyx som hårfrisör ;)



Du har ju lyckats förr :)

2011-03-22 | 23:01:27




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!