Onsdag - Lördag

Ojojoj, vad dåligt det är med bloggandet. Men det har varit mycket att göra det sista.
I onsdagd var det dax att bli sågad på ams sen var tanken att det skulle blivit promenad och träff med Hanna och Ingrid, men jag avstod från det då Elsa snorar så. Vill inte ha skulden till att lilla Ingrid åker på rs-viruset. Så det blev en tur till Helena och Hedvig istället, ingen långvesit men två koppar te och en massa prat han jag med i alla fall.



I Torsdags hade jag och Helena hand om kyrkis i Tanum, fina Anna (som håller i det) hade förhinder. Vi fixade det självklart galant :)
Med det fina vädret kom lusten att vara ute. Jag städade ur bilen och cyklarna kom fram. Mamma kom också på besök för att överlämna en födelsedagspresent till Elsa.





Fredagen spenderades i Hällevadsholm hos Carro. Fick låna Bubbas nya högtryckstvätt. Barnen fick varsin tvätsvamp och efter ett tag var bilen skinande ren :)
Eftersom det var våffeldagen så bjöd Carro på våfflor, Jonathan åt som om han aldrig hade sett mat innan.
På kvällen guidade Helena mig till hennes frisör Lina och jag fick äntligen toppat mig (inte gjort sen efter bröllopet).

Lördag. Elsas 3-årsdag!!! Tjoho!!! Lillskruttan är stor nu, 3 år har gått... Var har de åren tagit vägen???


Presenter från oss. Huset är ett loppisfynd för 125:-

Lilla Prinsessan-bok och de fina klänningarna

Tårtan och födelsedagståget

Paket från gudföräldrarna

"Vilken tur att du fick ett tält, då kan vi ockå leka me det" (Cornelia)







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!