Stressig dag

Jag vet att inläggen inte kommer tätt, men jag vill ha en kamera!!! Och så vill jag att det ska funka skicka till bloggen från mobilen när jag vill det. Visst jag kan lägga in bilder från telefonen..... Meeeeeeeen det är ju så jobbigt.....


Idag började dagen med att jag och barnen vaknar 08,52.... Skolan börjar 08.10!!! Jäjä, skadan var redan gjord så jag orkade inte stressa ihjäl mig. Jag ringde och berättade läget och sen tog vi det lugnt med frukost och allt annat som hör morgonen till. Kl 9.00 var de i skolan.
Kl 10 var det dax för kyrkis i Bullaren för mig och Elsa. När det var slut så var det raskt hem för att möta upp Cornelia. Sen ner till Tanum och besöka arbetsförmedlingen. Efter det granngården för att inföskaffa tuggben till hundjäkeln som bitit sönder min nysydda kudde.
Cornelia kommer på att hon glömt gympaskorna i skolan så därför tar vi en tur dit och hämtar dem. Hem, tända i pannan, ta upp kyckling ur frysen och välkomna Jonathan hem från skolan.
Sätta mig med litte House of Lola-plock samtidigt som jag tinar kyckling och föreställer mig en mumsig lycklingmiddag. Kent kommer hem och slänger ihop barnen för att åka på fotbollsträning. DÅ, FÖRSENT, SER JAG ATT VI HAR VARKEN POTATIS ELLER RIS HEMMA!!! BARA MAKARONER!!! Så det blir en äcklig kycklingmiddag när familjen återvände hem från träningen.
Sen var det ju måndag och familjen annorlunda som gällde, efter det 1 unge i minuten. Jupp jag grät.... Trodde väll inget annat heller. Kent sa efter programmet, "Men det här klarade du ju riktigt bra". Han trodde jag skulle lipa mig igenom hela programmet :P
Och nu sitter jag fast här vid datorn igen, men ska dra mig mot duschen för imorgon väntar ett möte med en präst.... Varför kan ni ju fundera på ett tag :P



En tid jag ser framemot..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!