Vädret och tom brevlåda

Fy för detta PISSväder!!! Ja jag vet alla klagar, men vad finns annars att prata om??? Man blir ju bara så less och har ju ingen lust till att hitta på något och då får man ju inget att prata om heller... Så vädret blir det.... PISSväder!!! Och varför måste det först komma massor av snö och sen en massa regn. Slask slask slask..... Om det bara hade regnat hela tiden så att skiten kunde försvinna och blommorna kunde börja kika fram så man kunde gå på mysiga promenader med barnen som innehåller vitsippeplock :)

Men jag och Elsa tog oss till Tanums kyrkis idag. MY GOOOOOD vad ungar!!! Hahahaha. Hjärnan la helt av där ett tag för allt man hörde var barn barn barn...... Men sen när det lugnade sig, då vissa valde att gå hem tidigare, så fick man ta del av lite skvaller. Men bara lite för nyfikna öron kom för nära ;)



Är arg på ett företag som säljer bla bläckpatroner på nätet. Tänker inte ge dem gratis reklam med att nämna deras namn. Snabb leverans skyltar de med... Skitsnack säger jag. Nu har jag noggrant letat igenom brevlådan i tre dagar och fortfarande syns inga patroner till!! Och nu i helgen drar jag ju igång med min Hous of Lola-försäljning och jag måste skriva ut en massa innan dess. Jag har inte tid att vänta tills sent i morgon eftermiddag på att det kanske har kommit fram några patroner. Därför blev vi nu tvugna att köpa dem på en helt vanlig butik för en massa pengar... Grrrrrrr


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

När du åker till Gekås nästa gång så lagrar du upp med bläckpatroner (betydligt billgare där) samt papper till skrivaren!

Ett tips till framtiden, vet att du inte visste att du skulle bli säljare när du var där:)

2011-03-10 | 19:09:18
http://arendalirl.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!