Då har man öppnat munnen igen

Jag brukar säga ganska direkt vad jag tycker om jag tar illa upp. Den här gången tänkte jag låta bli, men det kokade tillsist över. Nu har jag rensat luften och tänker inte göra av med mer energi på det. För vad jag har lärt mig är att bara umgås med och göra saker som ger mig energi och inte tar det.
Jag är en person som vill kunna flyga, att sträcka ut vingarna och se vart man landar. Inte vara vingklippt och gå i samma spår.
Jag gör inget för att medvetet vara elak, jag säger bara ifrån för att jag ska kunna må bra.
Mår man dåligt så ska man ta tag i det och inte gräva ner sig och lägga över det på andra. Man får vara beredd på att det kan ta tid men man måste börja någon gång.

Nog om detta!


Nu blir det till att börja med dagens alla måsten.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!