En ledig dag

Här är det storm! Och det lär väll hålla i sig tills i morgon när barnens skola ska till Tanumstrand och bada och vara ute och bla fiska krabbor. Det oroar mig minst sagt. Tycker inte de ska ta dit hela skolan om det ska storma. Jaja ett under kan ju fortfarande ske.
Idag är jag ledig och då ska det städas :( . Fick sån lust inatt att börja storstäda, men det går ju inte när hela huset sover. Tyvärr höll ju inte lusten i sig tills nu på morgonen. Men den kanske kommer om jag tvingar igång mig.
Kommer få besök vid 11-tiden (en anledning till att jag måste städa) av vän med bebis :).
Så så kommer min dag se ut..... vad jag vet..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!