Nätter

Jag har häcken full, så att säga... I helgen jobbade jag natt på ett konfirmatinsläger. 2 nätter med 25 fjortisar... ja ni kan ju tänka er... Gaaahhhhhhhh, tänk om man fick ta den ena och slå den andra med, hahaha. Jag blir helt svettig när jag tänker på att mina små guldklimpar kommer bli sånna :S .

Inatt så har jag varit iväg till Näl med en nära. Med pumpande adrenalin ringde jag massor av samtal för att få reda på vart personen hade blivit körd och slängde mig sedan i bilen och körde till näl. Ja ni vet ju att ringa hatar jag och att köra längre än Uddevalla finns inte. Men jag tänkte inte på det alls förrän jag var i Uddevalla. Då kunde jag inte annat än att skratta åt mig själv. "VAD GÖR JAG??!!!". Hahahaha

Det gick bra på näl <3

Natten som väntar ska jag jobba. Jag ska göra min introduktionsnatt som personlig assistent. Därför ska jag nu krypa i säng och sooooova, gött gött.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

Då har du ju tränat lite på det där med tonåringar :)



Usch...hoppas det går bra med personen ♥ starkt gjort av dig att åka sådär...vet ju hur jobbigt du tycker det är!

2011-05-18 | 09:43:20
http://mittlivsomlapp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!