Slappismamma

Går inge bra med träningen :( , jag får inte tummen ur (läs hittar ursäkter att slippa) . Jag behöver en spark i röven. Tog en stund innan jag bestämde mig för att blogga om det, tycker det är pinsamt. Men kanske behöver jag känna så för att komma igång. Hur ska jag hitta motivationen??? Jag måste komma ur min trötthet (är trött jämt), allt jag tänker på är att få gå och sova.

Spark spark...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Du HAR ju tränat. Du kan inte gå varje dag. Kram från en slappis till!

2011-05-25 | 20:30:07
http://arendalirl.blogg.se/
Evelina

Det där med att du ständigt känner dig trött, har du kollat upp det? Om inte, tycker jag att du skall göra det, dom kan ju se mycket genom blodprov, det var ju så jag fick reda på min sköldkörtelsjukdom? Kram Kram

2011-05-26 | 09:15:13




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!