Tjejdag/kväll

Är bara jag och tjejerna hemma idag. Jonathan är hos kompis och ska sova där, Kent är på firmafest och vinglar väll in någon gång i natt.

Vi började dagen med att åka till Grebbestad för att besöka systemet. Man känner sig som en alkismamma när man går in med barnen, hahaha.
Sen tog vi en tur till Sportshoppen på Tanumstrand. Jag var ute efter tennisbollar till Tjorven men kom ut med en fleecejacka, en t-shirt, två gympapåsar och en vattenflaska :S .
Solen hade kommit till kusten och därför stannade vi på lekplatsen en stund och njöt av solen och värmen

Tjejligan


Soldyrkare


Klätterapor


Sommar!


Inte utan mina foppa. Skitfult men skitskönt ;)


Världens finaste tjejer <3


Nu har vi myst med lite godis men kände för en promenad så det är det vi gör oss reso för nu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro

Ser ut som en helt underbar dag tycker jag som även fick besök av er underbara tjejer!!!<3

2011-05-27 | 23:49:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!