Fullt ös

Datortiden har inte funnits det sista, jag jobbar och försöker samtidigt hinna med med resten av livet. Ja precis så som ni har det men jag har inte kommit in i det än ;) . Vissa dagar har varit lite väl långa då jag har arbetat hela dagen och sen slängt mig hem för att packa allt för att åka på visning. Tur att det är så himla roligt att ha visningarna :) . Men då är jag trött när jag kommer hem, hahaha.

Jag har blivit erbjuden en tjänst!! Wiiiiiiiii!!!! En nattjänst som personlig assistent med början 1 september :)
Nu håller jag på att gå introduktion för att kunna hoppa in timmar, men det går inte så bra. Elsa har varit sjuk en dag och jag har varit sjuk en. Så piiinsamt, men det är väll alltid så när man ska börja på ett jobb??!!
Annars så hoppar jag in på en förskola här i Bullaren. Är troligtvis en av orsakerna till min snoriga näsa ;) , haha.
Till helgen blir det att jobba 2 nätter på ett konfirmationsläger. Så lite jobb har jag allt lyckats skrapa ihop det sista :)

Efter att ha haft feber igår så fick jag avboka min jobbdag på föskolan, kunde ju inte lova att jag skulle vara feberfri idag och de vill ju vara säkra på att de har en vikarie kl 8. Idag är jag feberfri men har en stor klump i halsen. Jag och Elsa har en egendag då Jonathan och Cornelia är med på Fritidshemmens dag i Tanum och är tillbaka först vid fyra. Elsa var snäll och lät mig vila på förmiddagen, sen fick hon bada, i 1 timme! Nu har jag ett litet russin springande runt benen som övar på att gå utan blöja :) .
Inga planer på dagen mer än att ta tag i den ständigt växande tvätthögen. Ska ju bli regn i morgon och på torsdag så bäst att tvätta som en tok medans man kan hänga ut.

Nej nu ska jag och Elsa hitta på något.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

GRATTIS till tjänsten! Va KUL!

2011-05-10 | 17:18:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!