Att få till morgonkissen

Vaknade av telefonlarmet vid 6.45, i vanlig ordning. Snozade 2 gånger, i vanlig ordning. Låg och väntade in i det sista på att gå ner och kissa, i vanlig ordning. Stiger upp och möts av ett gäng med barn i soffan som tittar på tv, i vanlig ordnig. Går in på toa och ser att den är fylld till bredden med vatten, papper, kiss och flytande bajskorvar, INTE I VANLIG ORDNING. 
Elsa hade bajsat och torkat själv, använt sig av HALVA toarullen. Kissenödig till tusen står jag sen och öser över allt i en hink. Tänker inte på hur äckligt detta egentligen är utan allt jag kan tänka på är att kunna sätta mig på toa utan att doppa ner rumpan i detta.
Efter att ha öst i hinken och hällt i det snabbt igen 3 gånger så släppte det. Och då äntligen kunde jag kissa, något så underbart. Helt klart det skönaste jag gjort på länge.



Liten Elsa sitter på pottan för första gången

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Fy fasen. Jag hade gått ut och kissat först faktiskt. Ingen rolig syn det där förstår jag.

2011-11-14 | 15:18:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!