Det bara flööödar

Nu var man tillbaka från pysselkvällen, hela 4 stycken var vi idag. REKORD!! Och hur trevligt som helst. Jag kommer tyvärr missa nästa gång :( , då ska jag till futura och höra några predika över "jobbiga" ungar.

Blev två kort ikväll. Det första satt jag med länge, 3 timmar. Men det skulle ju målas på stämpeln och så skulle man ju prata en hel del med tjejerna också. Den andra slängde jag fort ihop bara för att.





Nu vill jag köpa stämplar :) Men först ska jag fixa papper att stämpla på och låna av Helena :) Tjohoo!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Vad fint! Jag kan försöka att komma ihåg mina stämplar till på fredag så kan du ta med dem hem:)

2011-11-16 | 08:03:18
Frun

Kan kommer påminna dig :)

2011-11-16 | 09:24:25
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!