Känner vi varandra?

Tänkte få en överblick om vilka som är här. Jag kan inte se vilka ni är så det är inte farligt att delta.
Tryck på det som passar in bäst.

Omröstningen Känner vi varandra?? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen omröstning!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Vad kul!!

2011-11-14 | 15:16:49
Frun

Ja det tyckte jag med men tydligen inte så många andra, trööökrööövar!!!



Du kan väll gör någon omröstning på din blogg, tex snyggaste naglarna eller nått.

2011-11-15 | 16:50:26
http://frutonskog.blogg.se/
Cecilia Kjellstorp

Hej, hej

Första gången jag är inne på din blogg. Läste den bakvänt (uppifrån och ner) så nu vågade jag inte annat än att svara på frågan, haha.

Vill bara säga att du har jättefina bilder och verkar vara väldigt estetiskt sinnad överlag.

Nu ska jag läsa vidare i bloggen.

Ha det gott:)

Cecilia

2011-11-16 | 19:10:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!