Klagan

Läs inte om du stör dig på folk som klagar....Får idag tänker jag klaga..

Det är frukansvärt synd om mig ska ni veta..
Jag har VÄRLDENS mensvärk i mage och rygg.
Sen har jag superont i hela högerbenet också. Inte kan det ju vara träningsvärk då jag inte har tränat. Inte kan det vara växtvärk då jag håller på att minska.. Kan man ha mensvärk i benet??? Jag skyller då på den så jag har något att skylla på. Det gör som ondast när jag sitter ner (????) Kanske har man fått en propp i benet, hmmmmm. Nej det är nog mensvärken som sprider sig till alla möjliga ställen. Fy för att vara kvinna!!

Har varit och nallat två chokladbitar ur barnens lördagsgodis. Vilken otrolig läkande effekt det har på mensvärk. Är inte det konstigt?? Jag skiter i om jag går upp några gram, hekto eller kilo pga av det. Det smakade gott och jag tänker inbilla mig att det gjorde gott också. Det jag kommer skylta med om några dagar är väll en bamsefinne men det får la gå. Gött va det!!

Sen ska jag jobba en extranatt i natt också. Tjohej vad lägligt......


Så nu var det klagat....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!