Lätt att snava

Man blir varm i hjärtat när nära vänner tar tag och ruskar om mig och säger stopp! De ser vad som är påväg att hända. De stoppar mig i tid. En lite varningsklocka har jag allt hört men den blev bara mer tydlig nu. Jag vill inte ramla ner i hålet igen. Glad att jag har vänner som tar emot mig.


Tack <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie Lönedal

Ja, usch ja för svarta hål! Och det är sant att de har dragningskraft - så lätt de suger in oss mot den kolsvarta mitten!

Gott då att ha vänner som står för motkraften. Vårda dem ömt när du mår bra - för de är sannerligen de bästa lyckopiller som finns!



Ska försöka blåsa lite lycka åt ditt håll!



Kram



2011-11-20 | 14:26:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!