Me myself and....... Elsa

Jag och Elsa är hemma och strosar idag. Tvättar och dammsuger och lyssnar på JULMUSIK. Ahhhhhhh underbart. Nu mår jag bra. Kent förbjuder julmusik fram till 1 advent. Men han är ju inte här och då gör jag som jag vill :P , är ju bara 1,5 vecka kvar nu så det får ju övas. Hade allt kunnat slänga upp lite julgardiner också men det får nog vänta till nästa helg, haha.

Inemellan städuppdragen (när man vill komma undan) så lekar vi med kameran. Och sjunger med i julsångerna såklart. "Hej mitt vinterland nu är jag häääääär!!!!" Jag och Elsa tar i från tårna.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Isa

Åh, så mysigt! Längtar efter er!!!!

2011-11-16 | 19:42:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!