Nu släpper det

Har inte pysslat något större på 1 år (jo har försökt någon gång men inget större). Slutade helt när jag blev dålig och lusten har inte hoppat på mig förren nu. Nu vill jag ha mer stämplar och annat "pysselnödvändigt". Igår var jag på min första pysselkväll i församlingshemmet på mycket länge. Var bara jag och en till så vi slapp slåss om utrymmet. Men oj vad ringrostig man är, hahaha. Kände sig ju urkas när man satt brevid ett kortproffs. Men ett kort blev det annars så stämplade jag massor. Bra när man kan låna stämplar av varandra. Men jag måste skaffa ett bättre papper att stämpla på. Förslag???




Blev ett barnkort, de bryr sig inte så mycket hur det ser ut, hahaha
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!