Robotar

J ocg C var ju på clownskola under lovet. Tre dagar av träning, lek och god mat. Sista dagen fick vi komma och se vad de hade lärt sig.
Jag vet att det inte blir jättebra att filma med en mobil när det är mörkt och inte heller när en rörd mamma som både skrattar och gråter av stolthet. Ja tårsrna var verkligen inte långt borta, måste haft nått hormonrus eller något för jag blev verkligen berörd. Tänk att mina ungar står där framme och är så duktiga.


C är den rosa längst till vänster och J är den gråa till höger. Jag vet att alla säger det om sina barn men Jonathan var helt klart bäst!! Han hade mest inlevelse och rörelser. Detta verkar helt klart vara hans grej!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!