Snygg tränare

Oj oj vad grejer det är hela tiden. Saker planerade i stort sett varje kväll. Skulle haft en träff igår men den blev inställd i sista stund. Tänkte att man skulle få en vilokväll då. Men icke då! Jag fick bli assisterande fotbollstränare då Kent var ensam tränare. 16 ungar som man själv ser bara springer runt men Kent han har stenkoll :) . Sen att  en bossande Kent i träningskläder är jäkligt snygg gjorde ju inget , hahaha.
Efter träningen så åkte vi upp till svärmor för att kika på ett bord som jag kan ha som pysselbord. Kent vill ha tillbaka matbordet som just matbord. Så idag ska jag och Elsa ta oss en tur till Tanum och köpa plastduk och när Kent kommer hem så hämtar vi hem bordet. Ska också se om jag kan hitta några plastlådor så jag kan organisera lite.

Ikväll står det mellan pysselkväll, föreläsning eller hemmakväll. Har inte bestämt mig än och alla tre alternativen lockar lika mycket. Hmmmm

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!