Jullängtan

Inte mycket man orkar med när man är dålig. Idag är det jag och tjejerna som är hemma och kurerar oss. Det är jag och Elsa som snorar, hostar och har feber till och från. Cornelia är hemma för att hon hostat mycket i natt och hade ont i hela kroppen i morse.
Men frisk luft behöver alla. Så vi packade på oss kläder och gick ut en sväng. Fick fyllt på fåglmat, slängt de gamla vissna blommorna som stog på trappan och istället gjort det lite fint för julen.



Nej det är inte helt färdigt, hade allt tänkt mig lite mer grejer, men efter detta tog orken slut. Nu väntar vi på snön, eller i alla fall frosten.
Annars så ligger vi mest i soffan och gottar oss. Men in emellan tar jag tag i tvätt och oorganiserade garderober. Men det är när orken infinner sig. Inga långa stunder men lite då och då.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!