Hur ska jag göra??

Köpte en jacka på H&M idag. Som jag har letat!! Och plötsligt är den där mitt framför mig. Jag tog en i stl 44 och den sitter jättefint. Problemet är att jag kan INTE får plats med en tjockare tröja under... Hmmmmm därför undrar jag om jag ska lämna tillbaka denna i stl 44 och besälla en i stl 46 på nätet (de hade nämligen inte den stl i butiken)... Jag vill ju bli mindre än vad jag är nu och lyckas jag så vill man ju inte ha köpt en jättejacka... Men om det nu tar lite längre tid att gå ner än vad jag tänkt mig så vill jag ju inte frysa i vinter. Så himskans jobbigt detta!!!

Ge mig ett råd tack!!! Vad hade ni gjort??
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

Svårt, men tror verkligen att du kommer gå ner för du är så bestämd denna gången! Köp en motivation.

2011-10-12 | 20:56:43
Frun

Jag behåller den jag köpte, struntar i att beställa en större. Detta klarar jag!!!

2011-10-13 | 12:58:38
http://frutonskog.blogg.se/
Annelie Lönedal

Jag hade hellre frusit ett tag än köpt 46:an. För ner går du ju!

Keep up the good work - jag hejar på här nerifrån Skåne.



Kram!

2011-10-14 | 19:30:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!