Klantigast idag.. eller på mycket länge....

Jag är VÄRLDES klantigaste (och tröttaste) förare !!! Så pinsamt, men jag är inte den som inte kan dela med mig. Och lika bra att jag själv gör narr av mig än att någon annan gör det..

Så håll i hatten, nu kommer det:

Jag har backat in i volvon!!!! Med den lilla bilen (som typ bara består av rutor och man ser mycket bra åt alla håll) . Min trötta hjärna tänkte vända bilen på det sättet den ALLTID gör. Men denna gången stog det visst en hel volvo ivägen!!!! På min vändplats!! Jag kan inte svara på varför jag inte såg den, hjärnan var helt enkelt inte riktigt med och jag var lite för trött efter jobbnatten ;) .


För er som fortfarande sitter kvar och läser och inte ligger på golvet och skrattar och som undrar hur det gick med bilarna är svaret....

Sådär.....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!