Stilla

Hur går det med vikten?? Varför skriver du inget om det???

Det går sådär, inte upp och inte ner :( . Står HELT STILLA!!!!

Mår inte så bra över detta, men jag fortsätter äta enligt lchf. Jag lovar att ni får veta när det vänder, jag lär väll skrika ut det då, hahaha. Men just nu stilla stilla stilla....

Någon sa till mig idag att när man går upp i vikt så står man ju stilla på vissa ställen. (Och jag har ju gått upp några kilo efter varje graviditet). Sen när man ska ner i vikt igen så är det dessa vikter som man stannar vid igen. Och de kan nog stämma, hittills. Återstår att se.

Detta med - 17 fram till jul känns ju låååångt från möjligt just nu...


Depp depp depp
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


isa

Kämpa på gumman! Plötsligt så har du kommit över tröskeln. Du är jätteduktig!!!! KRAM syster

2011-10-10 | 19:36:11
Jessica

Kämpa kämpa! Jag tycker du är fantastisk och har tänkt ha dig som mentor när jag väl har råd att köpa mat ;)

2011-10-10 | 22:15:42
Helena

Måttband!!!! Jag står också stilla men märker ändå på vissa kläder inte är töjbara att de plötsligt passar trots att jag inte gått ner ett gram.

Så köp dig ett måttband som är ditt och som du håller reda på och så mäter du dit emellanåt!

Puss

2011-10-11 | 08:16:49




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!