Trodde allt var en bluff

Det är ju så många tävlingar som cirkulerar runt på fb och man (jag) tar det där med en nypa salt. Har då aldrig hört att någon har vunnit något. Jag brukar för skojs skull gå med i vissa tävlingar (för alla andra är ju det). Men sen tänker man inte mer på det.

Såg idag under meddelande att det stog "Övrigt 1 " . Jaha tänkte jag vad är det och klicka frågvist på övrigt.

Detta gömde sig under övrigt:

Hej,

Du har vunnit 500 kr i rabatt på en order i happy friday hos blingo.

För att ta del av vinsten ............................................ (
bara info till mig,hehe)

Grattis!!!

/Benny

Det är ju på riktigt!!!!
Och jag måste ju tacka Josefine Hansson som var den som bjöd in mig till denna tävling.

Självklart är House of Lola det bästa man kan ha, men gratis är gott :)

Detta fick det bli. Är Jonathan som har mest behov av kläder just nu så han kommer få två tröjor. Elsa får en mössa :)


Bilder lånade från Blingos hemsida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Men... GRATTIS till vinsten, så kul!!!

2011-10-20 | 20:03:10
Evelina

Glömde skriva att det var jag =)

2011-10-20 | 20:03:46
Helena

Jättekul! Men att det inte blev nåt till dig istället? Försökte få dig att vara lite ego men det gick visst inte;)

2011-10-21 | 10:21:23
http://arendalirl.blogg.se/
Anonym

Nej Helena, det var inget som jag föll för i vuxenkläderna. Föll inte direkt för något och då fick jag gå på det som behövdes :)

2011-10-21 | 11:36:41




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!