Storloppisfyndat

Idag var det Storloppis i Tanum. Jag hade ju ett bord men det hindrade mig inte från att besöka de andra borden. Självklart hittade jag lite fynd :)

Cornelia fick vinterkläder att ha när hon rider. 50:-


Till Cornelia: Klänning 20:- , t-shirtar 10:-/st , scarf 5:-


Till Elsa: Klänninga 10:-, Katvigbyxor 10:- och strumpbyxor 10:-


Till Cornelia. Snacka om lycka!!! 80:-






Ni som sett Öprinsessan vet vem detta är. 10:-


Tröja till Jonathan, 30:-


Burkar till mig, 40:- för båda :) . Har kikat på dessa uppe på Hedemyrs och blev mer än glad när jag hittade dem idag.


Till Elsa: Två pussel, Bamse 20 bitar och Pettson 25 bitar. 20:-/st


Köpte också ett par ridstövlar till Cornelia för 50:- :)

Cornelia var med mig nästan hela dagen och hade också med sig egna pengar. Hon fick köpt sig Hanna Montana elgitarr, tatueringar, bratzdocka och en ring.

Är i alla fall supernöjd med dagen. Och i morgon är det jag som lämnar in en MASSA kläder till välgörenhet :)  (nästan ALLA kläder som jag inte fick sålt)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!