2 veckor

Förra veckan stog jag stilla med vikten :( , men jag måste nog räkna med det då och då. Kroppen behöver väll stanna till ibland och förstå vad som har hänt..... Eller så är det bara jag som inbillar mig det för att må bättre. Hur som helst så har nedgången startat nu igen - 0.9 . Hade kanske varit ett helt kg om jag tagit av mig trosor,bh,linne och strumpor. Men det tar jag som en bonus nästa vecka i så fall :P

Så nu står jag på - 5.9 kg

Sakta men SÄKERT

Nu har jag "bara" 11.3 kg kvar till mitt mål :) Hej å hå, kämpa på!!!!


Så fort inte kilona dalar så börjar hjärnspökena, "Nu skiter jag i detta", "Vad fan gör det om jag tar en choklad", "Jag kommer aldrig klara det" osv. Därför är jag mycket stolt över mig själv nu. Jag tog mig igenom skitveckan och lät det gå en vecka till och då gå ner 0.9kg. JAG ÄR GRYM!!!


När tom lillebror säger att det syns att jag gått ner i vikt då blir man glad. För det är INTE ofta man får höra något snällt därifrån (trotsig-träningsnarkoman- som-ser-sig-själv-som-världens-bästa-som-har-rätt-i-allt-och-alla-andra-kan-dra-åt-h*****e = TONÅRING). Så det suger jag åt mig. Tack lillebror <3 .
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!