Haaa VA sa DU????!!!

Jag fattar det bara inte, killarna och gubbarna som kör runt i sina bilar och har HÖRSELSKYDD på sig. Tydligen för att de lyssnar på radion med dem. Det är bara så J***A FULT!!! Verkar ha blivit en tränd bland killara här i Bullaren. Jag säger bara det, börjar Kent så åker han ut!!! Men vad f*n dra upp byxorna under hakan också och när ni ändå håller på kan ni väll låta snusen rinna så där sexigt ner över tänderna. Och glöm för guds skull inte att böja skärmen på kepsen så att den står rakt upp!!





Hujedamig!!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Isa

Ha ha!! Måste vara ett landsortsproblem- jag har i.a.f inte upplevt detta i København:)

2011-09-26 | 12:59:49
Frun

Isa jag har då bara sett Bullingar fula sig såhär....

2011-09-26 | 17:53:42
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!