Höstmys

Jag vet inte varför men orchideer är verkligen inte min grej, de dör då alltid. Eller dör och dör de tappar då alla blommor och så står jag där med bara ett par gröna blad ???????? Vet inte vad jag gör för fel. Jag vattnar dem bara en gång i veckan,  en äggkops mägnd vatten. Är det inte så det ska vara???

Så nu köpte jag andra blommor att ha i kökfönstret och på köksbordet. Sånna jag vet kommer dö om ett tag men bara kostar sisådär 30 kr.





Idag köpte jag också lite nytt att ha på barbordet. Två ljuslyktor, eller kallar man dem det.. Hmm två värmeljushållare.. Jaja ni fattar. Inte var det så värst dyra heller 29:-/st , toppen!! Ja var är de köpta undrar ni ju nu?? På Ica va klart närmare bestämt på "Östad Livs" .
Rosa såklart :)



Nu står de där såfint och lyser upp i det trista höstvädret som lägger sig som ett mörkt täcke över Bullaren idag. Jag eldar också i pannan för att få upp värme, så nu är det sådär mysvarm i hela huset och jag bara går runt här och pillar med ditten och datten.

*Mys*

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!