Jag och min stora truuuut

Har svårt att komma igång idag. Har haft en bra jobbnatt (innebär mycket sömn) men har svårt att vakna till ordentligt. Borde ha varit på gymmet efter jobbet men har mensvärk allan och orkade därför inte. Pga av mensen har jag inte vågat ställa mig på vågen än. Fy får väll ta mod till mig och bara göra det.
Vädret är verkligen skittrist idag och kanske är det därför som ögonon är så tunga, de tror väll inte på mig när jag säger att det är dag.



Tror jag har tabbat mig.. Denna gången hade jag irriterat mig på detta länge och det gick liksom inte att hålla det inne. Ibland öpnnar jag munnen lite för fort för att känslorna tar överhand. Vet att jag kan lita på personen men magkänslan säger något helt annat i detta fallet. Varför kunde man inte bara lära sig att knipa igen.



Har köpt nya jeans!!! Ägde bara ett par, som nu tom börjar bli något förstora :) . Ni vet hur svårt det är att hitta ett par som sitter bra. Man gör inget annat än att provar, suckar, blir deppig och tillslut skiter i det. Men denna gången träffade jag rätt på första försöket!!! Hade jag nu haft en kamera eller en mobil så hade jag ju kunnat visa er fyndet, för ett fynd var det ca 230:-. Svärmor tyckte jag skulle slå till med två men jag tänker ju gå ner mer i vikt och vill inte köpa på mig massa byxor som jag snart inte kan ha.



Tjolahopp tjolahej kanske att man skulle ta på sig de nya byxorna idag då :) . För man måste ju vara snygg när man ska hänga tvätt :P






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!