Skolstartsfest

Försäldraföreningen har de senaste åren haft en skolstartsfest för att samla in lite pengar till skolbarnen. Denna gången var det LOPPIS :) Varje klass hade sitt eget bord. Och jag som skulle jobba ville ju inte missa en Loppis så jag sprang igenom alla stånden fort och hann tom med en tipspromenadrunda. Med mig, förutom familjen såklart, hade jag Carro. Åkte och kidnappade henne, tyckte hon behövde ut och träffa alla Bullingar ;) .

Fick jag fyndat något då?? SJÄLVKLART!!! Se själva


Pussel kan man inte ha får många av och jag älskar bamsepusslen.
Små figurer bla Pippi :) Har ägt många många av dessa pippifigurer men hundarna ÄLSKAR att tugga sönder dem om de får chansen. En liten smurfbebis måse man ju ha också.


Prinsessan Elsa kommer skrida fram här hemma i ny skrud from nu.


En me and I- t-shirt till ELsa



Ja detta kan man väll kalla fynd! Mycket nöjd måste jag säga.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!