Tisdagsvägning

Har helt tappat kollen på hur länge jag har kört med lchf nu, är det 8veckor?? Hmmm

Denna veckan visade vågen - 0.6 kg

Vissa kanske skulle tycka att det är för lite, man väger ju mer eller mindre varje dag, men sålänge som det visar minus så är jag glad och det visar ju minus varje vecka och det måste ju betyda att det går sakta men säkert neråt.

Nu har jag gått ner sammanlagt: 6.5 kg

Kvar till mitt mål: 10.7 kg


Just nu är jag inne i en svacka med tänkandet. Jag känner inte att jag gått ner och tycker inte att det syns (trots minskad stl i byxor). Längtar så tills jag har gått ner 10kg då måste det väll synas??!!! Men jag vill inte ge upp, det är inte det. Känner mig inte så fin just nu bara.


Men en sak som har blivit BETYDLIGT MYCKET BÄTTRE är min uppsvällda mage. Jag var alltid uppsvälld och gasig innan och nu är det inget sånt!!! Kent kan intyga detsamma. Magarna har aldrig mått såhär bra innan :)


En snygging i en sund vikt :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Jag har hört att det är den långsamma viktnedgången som har störst chans att hålla.:)

Kämpa på

2011-09-21 | 16:36:48
Frun

Ja det tror jag också på. TACK!!

2011-09-21 | 21:08:31
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!