Torsdagen v36

Igår började kyrkis i Tanum igen. Jag och Elsa var självklart på plats. Hon har verkligen längtat efter detta.
Och dra mig på trissor!!!! Jag blev erbjuden extrajobb. Men VARFÖR är det bara så när man redan har ett jobb, i detta fallet två. Men man växer ju av att vara behövd så det suger jag åt mig.




Sen på kvällen var det sista Lolaträffen för denna veckan. Helt nya kunder som självfallet blev lyriska över de fina kläderna.
Jag hade gjort mig fin i min rosette-klänning och en skarf runt huvudet. Hade också fått till en "puff-frisyr", old style.







Denna veckans kvällar är fullspäckade, träffar, jobb, sjukdom. Men nästa vecka är det lediga kvällar och då ni, då ringer jag DIG och bokar upp en träff :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Jättefin e du Kristina!! Och det där extrajobbet som jag antar att det är, det skulle du vara grymt bra på!!

Puss

2011-09-10 | 08:18:34
http://arendalirl.blogg.se/
Frun

<3 <3 <3

2011-09-10 | 13:30:15
http://frutonskog.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!