Skrapa köksbordet???

Nu har jag lämnat in mobiltelefonen också. Ja den har väll aldrig riktigt varit som den skulle va och just nu när jag inte har någon kamera så får jag ett ryck och lämnar in den. HUR TÄNKER JAG!!!! Jaja gjort är gjort. Jag fick en lånetelefon, men mitt minneskort funkade inte till den så jag kan inte ta bilder. Men jag kan ringa och det är väll det viktigaste.
Nu har jag gjort mina två jobbnätter och de har varit bra nätter, då menar jag nätter då jag fått sova större delen :) .
I morse när jag kom ut så var det ju frost på bilrutan. Och duktiga jag hade ju dagen innan köpt två skrapor på BILTEMA :) ........ som såklart låg kvar hemma på köksbordet :( !!! Som tur var hade jag ett cd-fodral i bilen så den fick agera skrapa. Så pinsamt när alla bilar som ska lämna av skolbarn stannar precis brevid mig. Såg att de tänkte: "hahahaha där står hon med ett cd-fodral och försöker skrapa.  "Tur att jag har så mycket pengar så jag har ny bil som värmer upp sig själv och ett bamsegarage att ha alla mina nya fina bilar i". Hmmmmmm

Förövrigt så måste jag skälla på alla viktbloggar som INTE lägger ut bilder. Man vill ju SE skillnaden på en som gått ner 30kg. Inte bara en massa text där det står att personen gjort det. Så tråååååk!!!
Själv funderar jag på att snart ha en syndardag. Men det är blandade känslor. Ena sidan vill ha ha ha ha och det vattnas i mun bara jag tänker på godis, "Vad gör väll det om jag unnar mig lite en gång". Den andra sidan får ångest, "då kommer jag stå stilla eller gå upp den veckan och då tar det ju ännu längre tid tills jag når målet, tänk om jag går upp flera kilo pga en godispåse???"


Eftersom jag ni nu inte har några nya bilder så bjuder jag på ett par gamla :)

Man ska ju bjuda på sig själv så här har ni mig 2007 med en ganska nyproducerad Elsa i magen (illamåendeperioden)


Hihi och här är lillebror för 4 år sen


Lille Jonte har somnat på golvet framför tv:n


Jonathan har alltid tyckt om små barn, här är han med Vilton


En glad Cornelia 3 år


Cornelia somnade i docksängen. Hon har alltid kunnat somna på konstiga ställen

Ja ni ser..





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

Ja Jonathan och Madicken hade säkert gärna bytar småsyskon då. Jonathan tyckte det var mycket roligare med en liten kille och Madicken som så gärna ville ha en lilla syster :-)

2011-09-17 | 14:07:22
http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Frun

hahaha ja det har du rätt i

2011-09-17 | 15:45:50
http://frutonskog.blogg.se/
Petra

Svårt att tro att Vilton har varit sådär liten och oskyldig :-/

2011-09-17 | 18:23:48
http://mittlivsomlapp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!